עמוד הבית
קולורגלו ישראל
מוטי ביטון
ColorGlo International
חנות-המוצרים
עגלת קניות
רכבים
צור קשר
מאמרים
הצהרת נגישות
מוצרים לטיפול בעור דמוי עור ובדים
תיקון עורות ביאכטות מטוסים וקליניקות
תיקון מערכות ישיבה
סטנד לחנויות רהיטים
גלרייה
טיפים ואזהרות
פייסבוק
הצהרת נגישות
רכבים
Slide background

Slide background

Slide background

Slide background

לפני

אחרי

בס"ד


נייד: 053-7701604 
פקס: 15346444779 
שירות לקוחות: 050-6499948
colorgloisrael@gmail.com  
עמוד הפייסבוק שלנו

קטגוריות המוצרים

איך לתחזק ולשמור על סלון מעור ?

מוטי מאמר

מומחה לעורות בדים ודמוי עור מוטי ביטון

איך לתחזק ולשמור על מערכת ישיבה מעור ?

שאלנו את המומחה לעורות ובדים מוטי ביטון מ- colorgloisrael

איך תמליץ לנקות ולשמור על מערכת ישיבה מעור ?

מוטי: מאחר והאקלים במדינת ישראל בעל לחות גבוהה הלחות גורמת לדביקות ולחות בעור ואם נמרח קרם לחות לעור אנחנו גורמים להצטברות שומנים מוגברת שגורמת להצטברות שומנים שחורים בתוך הטקסטורה וכדי למנוע את הצטברות השומנים ולשמור על העור מומלץ להשתמש עם לכה יבשה שמונעת הצטברות שומנים ולחות על מערכת הישיבה.

היכן אני רוכש את הלכה ומה המשך הטיפול ?

מוטי: לקולורגלו ישראל יש לכה יבשה(ניו לדר) שמתאימה לאקלים הישראלי ולא גורמת להצטברות שומנים ודביקות בעור ומונעת הצטברות שומנים בתוך הטקסטורה בנוסף הלכה יוצרת שכבת מגן ומחזירה את הברק לעור . את הלכה מומלץ למרוח מיד כשמקבלים את המוצר עור שבו רוצים לטפל ועל ידי כך למנוע הצטברות של לכלוך אבק ושומנים.

יש לי מערכת ישיבה מעור מעל שנה שהצטברו בה לכלוך ושומנים איך לטפל ולנקות ?

מוטי: לקולורגלו ישראל יש חומר מיוחד לניקיון עמוק יותר ויסודי שלא פוגע בעור (אור לעור) יש להשתמש בחומר היסודי שמנקה ומסיר שומנים מתוך הטקסטורה . לאחר הניקיון חובה למרוח את הלכה שמחזירה את שכבת המגן לעור ואת הברק שנותן לעור מראה חדש ויבש. לאחר הטיפול התקופתי שביצענו מאחר והלכה יצרה שכבת מגן ניתן לנקות את המוצר עם מטלית יבשה ובמידת הצורך יש להשתמש עם החומר לניקיון שבועי (לדר קלינר).כדי לשמור על הסלון לאורך זמן יש למרוח את הלכה כל שלושה חודשים.

איזה טיפים נוספים תוכל לתת לנו ?

מוטי: הטיפים שלי אליכם הם :

  • למנוע מגע ישיר של מערכת הישיבה עם קרני השמש – כדי לשמור על הסלון יש להימנע ממגע ישיר של קרני השמש במיוחד בצבעים אדום בורדו חום מוקה ושחור מכיוון שהפיגמנט רגיש יותר לשמש ומאבד מצבעו
  • לא מומלץ להשתמש עם מטליות לחות שגורמות לירידת צבע – המטליות מגיעות עם שכבה דקה מאד ומאחר והמשתמש מנקה כתמים בצורה ממוקדת בכתם לאחר מספר שיפשופים המטלית גורמת לחיכוך גבוה וירידת צבע ושריפת הפיגמנט.
  • אסור בשום מקרה להשתמש עם ספוג הפלא בעור ודמוי עור – ספוג הפלא מהול בחומר כימי חזק מאד שגורם לנזק מיידי של שכבת המגן של העור ועם הזמן גורם להתייבשות של העור.
  • להימנע משימוש בחומרי ניקוי מהמרכולים – חומרים מקצועיים לעורות לא נמכרים במרכולים אלא אך ורק למורשים בלבד.
  • מומלץ להימנע בקיץ לשבת על הסלון ישירות עם מגע הגוף – מכיוון שהגוף מפריש חומציות ששורפת את הפיגמנט ומגיעה לקרקעית העור וגורמת לצלקות בעור.                                                                                                                                          לרכישת חבילה המכילה את כל המוצרים במאמר במבצע היכנסו ל –  חבילת מוצרים במבצע

זכויות יוצרים © 2017 קולור גלו - כל הזכויות שמורות.

לאוס