עמוד הבית
קולורגלו ישראל
מוטי ביטון
ColorGlo International
חנות-המוצרים
עגלת קניות
רכבים
צור קשר
מאמרים
הצהרת נגישות
מוצרים לטיפול בעור דמוי עור ובדים
תיקון עורות ביאכטות מטוסים וקליניקות
תיקון מערכות ישיבה
סטנד לחנויות רהיטים
גלרייה
טיפים ואזהרות
פייסבוק
הצהרת נגישות
רכבים
Slide background

Slide background

Slide background

Slide background

לפני

אחרי

בס"ד


נייד: 053-7701604 
פקס: 15346444779 
שירות לקוחות: 050-6499948
colorgloisrael@gmail.com  
עמוד הפייסבוק שלנו

קטגוריות המוצרים

מתן חוות דעת משפטיות – קולורגלו ישראל

מומחה וחוקר נזקים בעורות בדים דמוי עור ריהוט ועבודות עץ (נגרות).

קניית מערכת ישיבה סלונית היא אחת הרכישות היקרות בתחום הריהוט הביתי. בדרך כלל ההחלטה במה לבחור מושפעת מהמראה החיצוני, וגם משיקולים של פרקטיות והתאמה לצרכים או לחלל בסלון הביתי. אולם, למרבית האנשים שבאים לרכוש מערכת כזו, אין כלים מקצועיים לבחון את איכותה. כתוצאה מכך קורה לעיתים שקנייה כזו מסתיימת במפח נפש, כאשר בשלב כלשהו מתגלים ליקויים. בדרך כלל  לא ניתן להבחין בכשלים באופן מיידי, אלא רק לאחר שימוש במשך שבועות או חודשים.

רוכשים רבים ניצבים במקרה כזה מול שוקת שבורה, כשמתברר להם שבעלי החנות בה נרכשו הרהיטים, אינם מוכנים להחליף, לתקן, או להעניק פיצוי כספי עבור הנזק. במקרים כאלה אין ברירה אלא לפנות לבית המשפט ולהגיש תביעה. כחלק מההליך המשפטי נדרשת גם חוות דעת של איש מקצוע בתחום זה, וזוהי בדיוק המומחיות של קולורגלו ישראל.

לקולורגלו ישראל יש ניסיון רב שנים בחידוש ושיקום של ריהוט ביתי. העין המקצועית של מומחי קולורגלו תוכל לגלות ולאבחן בדיוק רב את הכשל שנעשה בעת בניית מערכת ישיבה סלונית או כל ריהוט ביתי אחר. בבדיקה יכולים אנו, מומחי קולורגלו, להבחין למשל האם מדובר במערכת ישיבה שהיתה בתצוגה, או לא. אנו יכולים לזהות בדיוק את סוג העור, הבד, או הכיסוי דמוי העור, ממנו עשויה הספה, הכורסא או הכיסא. יש ביכולתנו לזהות ליקויים בבניית שלד הרהיט, ואנו יכולים גם להעריך את איכות המוצר ואת אורך החיים הצפוי לו.  

קולורגלו ישראל התמחתה במתן חוות דעת משפטיות, והזמנת מומחה של קולורגלו להעיד בבית המשפט, תשפר מאוד את הסיכויים לזכות במלוא הפיצוי המגיע לכם בגין הליקויים שהתגלו בריהוט אשר רכשתם. בשלב ראשון מתבקשים הלקוחות לשלוח למומחה קולורגלו תצלום של הרהיט ושל הפגמים שנתגלו בו לצורך הערכה ראשונית וחוות דעת הניתנת ללא תשלום.

מומחי קולורגלו יגידו לכם מראש האם יש טעם להתחיל בהליך משפטי, ומהם הסיכויים לזכות בו. במידה ואכן יש הצדקה להליך משפטי, מומחה מטעם קולורגלו יבצע בדיקה יסודית של הרהיט הפגום ויגיש חוות דעת לבית המשפט. עלות הבדיקה ומתן חוות הדעת נכללת בפיצוי שיינתן ללקוח במידה והשופט מחליט שהתביעה מוצדקת. המומחיות של קולורגלו ישראל כבר סייעה ללקוחות רבים, אל תהססו להתקשר אלינו, ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

בברכה!

מוטי ביטון – מנהל קולורגלו ישראל

פטיש בית משפט


זכויות יוצרים © 2017 קולור גלו - כל הזכויות שמורות.

לאוס